Minor in La Réunion! - Reisverslagen van Sanne Vorsteveld - WaarBenJij.nu Minor in La Réunion! - Reisverslagen van Sanne Vorsteveld - WaarBenJij.nu
Minor in La Réunion!

La Réunion is een eiland in Afrika ten oosten van Madagaskar en ten westen van Mauritius. Het is een Frans overzees departement.
Op dit zonovergoten eiland zal ik de aankomende 5 maanden gaan vertoeven in het kader van mijn minor.

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2014

Vakantie Mauritius!

18 Maart 2014

Paragliden en andere gekkigheid

12 Februari 2014

Premières expériences
Sanne

Bonjour! 5 maanden lang zal ik stage lopen op het prachtige eiland La Réunion in het kader van mijn minor. In mijn reisverslagen zal ik jullie alles vertellen over alle gekke, leuke, grappige, verbazingwekkende, maar soms misschien ook wel treurige momenten die ik ga meemaken. Amitiés, Sanne

Actief sinds 14 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6849

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Minor in La Réunion!

Landen bezocht: